De digitala samtalsgrupperna är igång. Den 2 december startar en ny omgång för dig som har en närstående med kognitiv sjukdom, exempelvis en demenssjukdom. Samtalen leds av Käthe Wiman, projektledare och tidigare anhörigkonsulent, och utgår från deltagarnas behov. Varje grupp träffas tre gånger, på eftermiddagar eller kvällar, och har en enskild inriktning. Gruppstarterna i november […]
