JULTÄVLING

Det börjar lacka mot jul och vi på kansliet har tagit på oss tomteluvorna, korkat upp julmusten och glöggen. Julen är också en tid för knep, knåp, lekar och klappar. Vi bjuder därför in alla medlemmar till en liten jultävling!

Vi tänker att ett ökat medlemsantal i december skulle vara en ypperlig present till oss alla!

De tre personer som lyckas med konststycket att värva flest nya medlemmar under december månad kommer belönas med två trisslotter var.

Så här har vi tänkt det:

Sprid länken nedan till intresserade. Be denne även att uppge ditt fullständiga namn under rubriken ”värvad av”. Du kan även värva till din lokala anhörigförening som en del av tävlingen, men då är det viktigt att föreningen uppger vem som har värvat vem. Luta dig sedan tillbaka och njut av julmusiken och knäcken. Tomtenissen Åsa Jansson kommer räkna samman alla betalande nya medlemmar, sen presenterar vi vinnarna i januari. Tävlingsresultatet kan inte överklagas.

GOD JUL!

Länk: https://anhorigasriksforbund.se/bli-medlem/